Będzie mi miło, jeśli zechcecie skomentować wpis i podzielić się refleksją na jego temat.
Oczywiście komentarze proszę umieszczać pod aktualnym postem. Nie zobaczę komentarza umieszczonego pod postem sprzed kilku lat, a nawet miesięcy. :)

czwartek, 12 listopada 2015

SIEDEM BOLEŚCI MATKI BOSKIEJ




         O medalikach związanych z czcicielami Matki Boskiej Bolesnej pisałam już tu  http://wkregusakrum.blogspot.com/search/label/MB%20Bolesna

Dziś dostałam zdjęcie ciekawego medalika przedstawiającego na rewersie Jezusa niosącego krzyż. odnosi się do boleści czwartej – Spotkanie na Drodze Krzyżowej. Wiem, że jest wiele kontrowersji na temat datowania tych medalików, ja jednak skłaniam się na przełom XVII/XVIII w.
Właścicielem medalika i autorem zdjęcia jest kolega  darekoli, któremu dziękuję za możliwość pokazania  Wam zdjęcia.


1 komentarz:

  1. To wyjątkowy medalik.
    Prosiłam Małgosię, żeby zdobyła medalik MB Odporyszowskiej, jak zdobędziemy, zaraz wyślemy.

    OdpowiedzUsuń