Będzie mi miło, jeśli zechcecie skomentować wpis i podzielić się refleksją na jego temat.
Oczywiście komentarze proszę umieszczać pod aktualnym postem. Nie zobaczę komentarza umieszczonego pod postem sprzed kilku lat, a nawet miesięcy. :)

środa, 16 kwietnia 2014

MEDALIK SZKÓŁ PIJARSKICH 2



Wśród medalików, które ostatnio identyfikowałam znalazł się prawdziwy rarytasik. A mianowicie medalik Pijarski. Pisałam już o medalikach tego zgromadzenia , słynnego z prowadzenia szkół. Medalik prawdopodobnie wydany z okazji beatyfikacji Józefa Kalasancjusza, założyciela zgromadzenia i oczywiście założyciela szkół.
         Zdjęcia umieszczam za pozwoleniem ich właściciela drago202.


2 komentarze:

  1. Witam,

    Jak wysłać zdjęcia medalików, które znalazłem do ewentualnej identyfikacji?

    OdpowiedzUsuń
  2. Witam1
    Mój mail:
    szara.sowa@wp.pl

    OdpowiedzUsuń