Będzie mi miło, jeśli zechcecie skomentować wpis i podzielić się refleksją na jego temat.
Oczywiście komentarze proszę umieszczać pod aktualnym postem. Nie zobaczę komentarza umieszczonego pod postem sprzed kilku lat, a nawet miesięcy. :)

sobota, 7 kwietnia 2018

KILKA MEDALIKÓW KOLEGI KRZYŚKA

Straszliwie zaniedbałam medalikowego bloga. Tym bardziej dziękuję tym, którzy tu jeszcze zaglądają.
Dzisiaj chcę Wam pokazać zdjęcia kilku ciekawych medalików z kolekcji kolegi Krzyśka. Co jakiś czas podsyła mi parę fotek. Zwykle szybko, jeśli to możliwe odpisuję i udzielam informacji, z publikacją na blogu jest dużo gorzej. A w kolejce czekają następni. Postaram się niedługo pokazać medaliki, którymi zostałam obdarowana przez Roberta i panią Janinę. Bardzo dziękuję.

1. Medalik z okazji poświęcenia kościoła, rok 1935, Kresy Wschodnie.


2. Św. Bernard i św. Katarzyna ze Sieny, XVII - XVIII w. Medalik o tyle ciekawy, że wybity w Sienie.

3.  Papież Pius IX i Ukrzyżowanie rok. 1846.


4. Medalik z odpustem (725 dni odpustu). Matka Boska Loretańska  i Pięciu Braci Męczenników. Niestety zdjęcie rewersu, gdzieś mi się zapodziało.


5. Medalik z Kalwarii Piekarskiej XIX w.


2 komentarze: